26717195
Kontakty
Spojit se s obchodníkem
Spojit se s obchodníkem
Kontakty
Registrace
Spojit se s obchodníkem
Spojit se s obchodníkem
Registrace
Vyzkoušejte si náš osobní přístup, rychlost komunikace a dodávky, dostupnost i těžce dostupných produktů a odbornost, díky které jsme oficiální distributor serverů Supermicro.
Kontaktujte našeho specialistu
Podrobnosti
Upozornění: Záruku lze zakoupit pouze s novou NAS
Postup při řešení záruky Next Business Day
Nahlášení technické podpoře QNAP
Nahlášení problému probíhá prostřednictvím portálu https://service.qnap.com/
Po přihlášení k Vašemu účtu QNAP (pokud účet není založen, je možno jej vytvořit na zde) byste měli vidět NAS server. Pokud tam není, je třeba přidat „Nové zařízení“. Po této operaci klikněte na záložku „Podpora“
Následně v novém okně zvolte „Vytvořit formulář požadavku podpory“
Zvolte nebo doplňte požadované položky. V „Kategorie problému“ zvolte „Porucha hardwaru“
DŮLEŽITÉ!! U položky "Téma" uveďte "NBD"
Postup technické podpory QNAP
Servisní oddělení QNAP přijímá hlášení
První kontakt probíhá vždy mailovou cestou
Ověření a potvrzení poškození hardware
Doba reakce se počítá od okamžiku potvrzení servisním oddělením společnosti QNAP, že zařízení je poškozeno
Výměna
Zaslání funkčního zařízení Pořizovateli služby
Pořizovatel ve vlastní režii vymění poškozené zařízení za funkční
Odeslání Poskytovateli
Pořizovatel obdrží od zástupce společnosti QNAP přepravní list k nalepení na odesílané zařízení
Pořizovatel odesílá kompletní zařízení, zajištěné proti poškození během přepravy
Technické parametry
Délka servisní služby (v letech): 3
Typ opravy: Výměnou