26686863
Kontakty
Spojit se s obchodníkem
Spojit se s obchodníkem
Kontakty
Registrace
Přihlášení
Přihlášení
- Kategorie
- Výrobci
Poslat info
Dotaz k tomuto produktu
Nalezli jste jinde na internetu nižší cenu?
Zaslat informaci o produktu známému
Nalezli jste chybu?
Podrobnosti
Postup při řešení záruky Next Business Day Onsite
Nahlášení technické podpoře QNAP
Nahlášení problému probíhá prostřednictvím portálu https://service.qnap.com/
Po přihlášení k Vašemu účtu QNAP (pokud účet není založen, je možno jej vytvořit na zde)
byste měli vidět NAS server. Pokud tam není, je třeba přidat „Nové zařízení“.
Po této operaci klikněte na záložku „Podpora“
Následně v novém okně zvolte „Vytvořit formulář požadavku podpory“
Zvolte nebo doplňte požadované položky. V „Kategorie problému“ zvolte „Porucha hardwaru“
DŮLEŽITÉ!! U položky "Téma" uveďte "NBD"
Postup technické podpory QNAP
Servisní oddělení QNAP přijímá hlášení
První kontakt probíhá vždy mailovou cestou
Ověření a potvrzení poškození hardware
Doba reakce se počítá od okamžiku potvrzení servisním oddělením společnosti QNAP,
že zařízení je poškozeno.
Rozhodnutí o provedení výměny
Výměna On Site
Kontakt zástupce Poskytovatele záruky s Pořizovatelem služby
Návštěva zástupce firmy QNAP na sjednaném místě a ve sjednanou dobu
Dodání funkčního zařízení
Pořizovatel v součinnosti se zástupcem Poskytovatele záruky vymění na místě poškozené
zařízení za funkční a zapne pro ověření stavu
Převzetí kompletního poškozeného zařízení
"Podmínky rozšířené záruky v rámci programu Next Business Day Onsite" viz sekce "Ke stažení"