26667516
Kontakty
Spojit se s obchodníkem
Spojit se s obchodníkem
Kontakty
Registrace
Spojit se s obchodníkem
Spojit se s obchodníkem
Registrace
Vyzkoušejte si náš osobní přístup, rychlost komunikace a dodávky, dostupnost i těžce dostupných produktů a odbornost, díky které jsme oficiální distributor serverů Supermicro.
Kontaktujte našeho specialistu
Podrobnosti
Rozšíření záruky na 3 roky On-Site (Next Business Day) + Local Accidental Damage Protection (ochrana proti náhodnému poškození) pro notebooky ASUS (Commercial notebook). Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců od zakoupení zařízení.
Podpora přímo na místě - Local On-Site Service (LOSS)
Tento servisní balíček poskytuje podporu pro váš výrobek přímo na místě.
Před službou přímo na místě vás mohou pracovníci technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na záruční kartě dodané s výrobkem, nebo navštivte stránku podpory.
Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora přímo na místě. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na vámi zvolené místo. Doba odezvy může záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby.
Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k vaší budově, výrobkům ASUS, také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí.
Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku, nebo celý výrobek za nové či repasované díly a výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní.
Pokud jsou poškozené díly vyměněny touto službou, pak poskytujete předem souhlas, aby se vyměněné poškozené díly převedly do vlastnictví společnosti ASUS.
V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd., jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na Záruční kartě), bude vám vystaven ceník a tato služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti ASUS (včetně vyslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.)
S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u standardní ASUS záruky.
Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii.
Náhodné poškození - Local Accidental Damage Protection (LADP)
A. Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním:
Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy
Poškození kapalinou
Poškození elektrickým přepětím
Náhodné ulomení
B. V tomto servisním balíčku může být nárokován pouze jeden (1) klíčový díl (Key part) ročně od data aktivace. V případě jakýchkoli dodatečných reklamací na opravu klíčových částí (dílů) nese náklady na práci, dopravu a náhradní díly zákazník.
C. Mezi výše uvedené klíčové části patří obrazovka (LCD), jednotka DVD/CD, základní deska, procesor, jednotka pevného disku a paměť.
D. Celkové kumulativní náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu u zákazníka.
E. Na všechny komponenty opravené nebo vyměněné servisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt.
Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE:
Typ záruky: NTB Commercial (NX)
Délka záruky: 3 roky
Kompatibilita: ASUS Commercial notebook
Parametry
Značka
Výrobce: ASUS
Upřesnění typu: Rozšíření záruky
Použití a určení
Druh příslušenství: záruka
Další výbava a vlastnosti
Délka rozšíření záruky (roky): 3
Stránky výrobce:
http://cz.asus.com/