HP 3y Nbd Onsite Exch OJ Pro X476/ 576 (U6Z44E)
Výrobce |
HP |
|
---|---|---|
Kód | 26051660 | |
Part No. | U6Z44E | |
Dostupnost |
|
|
Dostupnost na pobočkách |
|
|
Vaše cena bez DPH | 5 253 Kč | |
DPH | 21% | |
Vaše cena s DPH | 6 356 Kč | |
Garance ceny | Nalezli jste jinde na internetu nižší cenu? Informujte nás! | |
Záruka | 12 Měsíce | |
Objednat |
|
|
Hodnocení produktu |
Hodnoceno 0x
|
Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW.Službu HP CarePack označenou jako...
Zařazení
Diskuse (0)
Diskuse neobsahuje žádné příspěvky | |
Vstup do diskuse - počet příspěvků: 0 Odebírat diskusi e-mailem |
Poslat info
Dotaz k tomuto produktu
Nalezli jste na našich stránkách chybu?
Zaslat informaci o produktu známému
- Počítače Compos
- Počítače
- Servery SUPERMICRO
- Servery IBM, DELL, HP, FS a další
- Notebooky
- Tablety, čtečky
- Baterie & Nabíjení
- CARE PACK, ZÁRUKY
- Datové přepínače (KVM)
- Foto, Audio & Video
- Flashdisk USB
- GPS zařízení
- Grafické karty
- Herní konzole
- HL. ZÁZNAMY, VYSÍLAČKY
- Chlazení
- Kabely a Redukce
- Kancelářské potřeby
- Klávesnice a myši
- Monitory
- Mechaniky
- Média
- MULTIMÉDIA
- Paměti
- Paměťové karty
- PC Skříně
- Pevné disky
- PDA/MDA, Navigace
- Pokladní systémy
- Procesory
- Projektory
- Reproduktory
- Řadiče
- Satelitní technika
- Síťové prvky
- Sluchátka, mikrofony
- Software
- Smart
- Spotřební materiál
- Telefony, Mobily, Hodinky, Faxy
- Televize
- Tiskárny, skenery
- TV karty, Střižny
- Webkamery
- Základní desky
- Zálohovací zařízení
- Záložní zdroje
- Zdroje pro PC
- Zvukové karty
- Výprodej
- Autopříslušenství
- Spotřební Elektronika a ostatní
Naposledy navštívené
Kód | Název produktu | Vaše cena |
---|
Podrobnosti
Popis produktu:
Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW.
Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310.
BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den.
NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému.
4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému.
NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.
Obchodníci