26574315
Kontakty
Spojit se s obchodníkem
Spojit se s obchodníkem
Kontakty
Registrace
Spojit se s obchodníkem
Spojit se s obchodníkem
Registrace
Vyzkoušejte si náš osobní přístup, rychlost komunikace a dodávky, dostupnost i těžce dostupných produktů a odbornost, díky které jsme oficiální distributor serverů Supermicro.
Kontaktujte našeho specialistu
Podrobnosti
Dálková diagnostika problému a podpora
Na základě telefonického požadavku Vám HP poskytne základní technickou podporu po telefonu ohledně instalace,konfigurace produktu,nastavení a řešení problému. Před realizací výměny jednotky může HP zahájit a provést diagnostiku s použitím dálkových pomocných elektronických nástrojů, za účelem přístupu k Vašemu zařízení. Nebo může použít jiných dostupných prostředků pro usnadnění odhalení problému na dálku.
Oprava výměnou následující pracovní den
Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídajícím novému,poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta,kterou měl nahrazovaný produkt. Náhradní jednotka bude na Vaše místo doručena bez poplatků za dopravu během následujícího pracovního dne,pro který máte okno pokrytí. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu. Vadný produkt bude vyzvednut v době dodání náhradní jednotky nebo později na základě souhlasu zákazníka a stává se majetkem HP. Některá vzdálená místa nejsou kryta servisní úrovní následující pracovní den. V tomto případě HP nabízí 2-3 denní dobu reakce. Náhradní produkt je dodán kurýrem.
Okno pokrytí
Okno pokrytí specifikuje hodiny pokrytí,během kterých mohou být Vaše telefonáty zaznamenány a služba poskytnuta. Telefonáty obdržené a zodpovězené mimo toto okno budou zpracovány následující pracovní den. Služba je k dispozici mezi 8:00 - 17:00 od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Telefonáty musí být obdrženy před 15:00 místního času,aby bylo možné zajistit vyzvednutí produktu následující pracovní den.
Eskalační management
HP zavedlo formální eskalační procedury k řešení velmi komplexních hardwarových problémů. Místní HP management koordinuje eskalaci problému,využívá kapacit expertních center HP pro řešení klíčových problémů.
Přístup k informacím o elektronické podpoře a službám
Jako součást služeb poskytuje HP pro vybrané produkty přístup k určitým elektronickým informacím a webovým nástrojům. Zákazník má mimo jiné přístup k:Support Case Manager,což je nástroj, který slouží k zadávání otázek směřujících přímo do HP center podpory. SCM pomáhá řešit problémy rychle a efektivně, protože požadavky jsou směřovány přímo na kvalifikovaného HP odborníka. Systém zároveň zobrazuje status všech požadavků včetně telefonických.