HP CPe 3y Nbd + DMR LaserJet PRO M501 HW Supp

 
 
 
 

 

HP CPe 3y Nbd + DMR LaserJet PRO M501 HW Supp
 
 


 
 
 

 

 

Výrobce

HP 

Kód26199890
Part No.U9CQ0E
Dostupnost
Dostupnost na pobočkách
Vaše cena bez DPH 1 086   
DPH 21%
Vaše cena s DPH 1 314   
Garance cenyNalezli jste jinde na internetu nižší cenu? Informujte nás!
Záruka spotřebitel24 Měsíce
Záruka ostatní6 Měsíce
Objednat
Hodnocení produktu
 
Hodnoceno 0x        



 
 
 



 
 
 

 

 

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW.Službu HP CarePack označenou jako...

 
 
 

  •  
 

 

 

Doporučujeme zakoupit s tímto produktem


 

Černobílá laserová tiskárna HP LaserJet Pro M501dn vyniká mimořádnou rychlostí tisku a nízkou spotřebou energie. Rozlišení[DPI]: 600 x 600 Rychlost černého tisku [str/min]: 43 Tisk první strany [sec]: 5,7 Max. měsíční zatížení [str]: 100...

 

8 036 Kč  bez DPH

 

9 793 Kč  s DPH
 





 
 
 



 
 
 


 
 
 

 

Podrobnosti


 

Popis produktu:

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW.
Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dní před ukončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310.
BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den.
NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému.
4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému.
NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.


 

Obchodníci


 



 
 
 



 
 
 

 

Diskuse (0)


 

 
Diskuse neobsahuje žádné příspěvky
Vstup do diskuse - počet příspěvků:   Vstup do diskuse - počet příspěvků: 0   Odebírat diskusi e-mailem Odebírat diskusi e-mailem


 
 
 

 

Poslat info


 

 

Dotaz k tomuto produktu

 
 
 
Váš e-mail:*
Dotaz:*
Opište kód z obrázku:*  Jiný obrázek...
 
 * povinné údaje


 
 
 

 

Nalezli jste na našich stránkách chybu?

 
 
 
Váš e-mail:*
Popis:*
Opište kód z obrázku:*  Jiný obrázek...
 
 * povinné údaje
 
 
 
 
 
 
 

Zaslat informaci o produktu známému

 
 
 
Váš e-mail:*
Zaslat na e-mail:*
Komentář:*
Opište kód z obrázku:*  Jiný obrázek...
 
 * povinné údaje


 
 
 


 
 
 


 



Nákupní košík
0 položek
celkem: 0
Nákupní košík
Košík
0 položek
0

 

 

 



 
 
 


 

Kontaktujte nás
*Email: *Zpráva:
Ochrana proti robotům: + =
AntiSpam: 2 plus 3 =
© 2024 COMPOS DISTRIBUTION Technické řešení © 2024 CyberSoft s.r.o.
Zavřít
Přihlašovací údaje
Uživatelské jméno Heslo
Registrace
Proč se registrovat?
Zapomenuté heslo

Info o cookiesK provozování našeho webu eshop.compos.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.