Původní verzi e-shopu naleznete na:old.compos.cz

Menu

Kontakty

Spojit se s obchodníkem

Spojit se s obchodníkem

Kontakty

HP CPe Clr LaserJet CP1215/CP1515/CP1518/CP1525 3 roky, NDR

Kód

25611404

Part No.

UM133E

 
Výrobce
HP
Vaše cena bez DPH
725 Kč
DPH
21%
Vaše cena s DPH
877 Kč
Záruka
6 Měsíce
Dostupnost

Související produkty

HP Color LaserJet Pro M254dw (A4,21/21 ppm, USB 2.0, Ethernet, Wifi, Duplex)

Formát tiskárny: A4 Rozlišení[DPI]: Až 600 x 600 dpi Rychlost černého tisku [str/min]: Až 21 str./min Rychlost barevného tisku [str/min]: Až 21 str./min Max. měsíční zatížení [str]: Až 40 000 stran Paměť [MB]: 256 MB paměti DDR, 256 MB paměti...

6 663 Kč

s DPH

5 507 Kč 

bez DPH

HP Color LaserJet Pro M254nw (A4,21/21 ppm, USB 2.0, Ethernet, Wifi)

Barevná laserová tiskárna, A4 Formát tiskárny: A4 Rozlišení[DPI]: Až 600 x 600 dpi Rychlost černého tisku [str/min]: Až 21 str./min Rychlost barevného tisku [str/min]: Až 21 str./min Max. měsíční zatížení [str]: Až 40 000 stran Paměť [MB]: 128 MB...

5 378 Kč

s DPH

4 445 Kč 

bez DPH

Podrobnosti

Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW.
Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dnů před skončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310.

BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující pracovní den.

NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému.

4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému.

NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.

Poslat info

Dotaz k tomuto produktu

Váš e-mail
Dotaz
 
Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA

Nalezli jste jinde na internetu nižší cenu?

Váš e-mail
Cena bez DPH
Cena s DPH
WWW
Komentář
Mám o tento produkt zájem
 
Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA

Zaslat informaci o produktu známému

Váš e-mail
Zaslat na e-mail
Komentář
 
Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA

Nalezli jste chybu?

Popis závady
Váš e-mail
 
Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA

Vaše firma jsme My!

Vyzkoušejte si náš osobní přístup, rychlost komunikace a dodávky, dostupnost i těžce dostupných produktů a odbornost, díky které jsme oficiální distributor serverů Supermicro.

Kontaktujte našeho specialistu