Původní verzi e-shopu naleznete na:old.compos.cz

Menu

Kontakty

Spojit se s obchodníkem

Spojit se s obchodníkem

Kontakty

HPE 1 Year Post Warranty Tech Care Basic DL360 Gen10 Service

Kód

26705839

Part No.

HS7W0PE

 
Výrobce
HP ENTERPRISE
Vaše cena bez DPH
27 064 Kč
DPH
21%
Vaše cena s DPH
32 747 Kč
Záruka
36 Měsíce
Dostupnost

Podrobnosti


Tento kód slouží k prodloužení dosavadního supportu. Prodloužení je možné nejdříve 4 měsíce před expirací a nejpozději měsíc po expiraci! Zkontrolovat stav supportu můžete na následujícím odkazu: https://support.hpe.com/hpsc/wc/public/home

Basic

Pokrytí 9x5 s 2 hodinovou odezvou (standardní pracovní doba) Výjezd na místo do dalšího pracovního dne (NBD)

PŘEHLED SLUŽBY

HPE Pointnext Tech Care (dále jen HPE Tech Care) je komplexní provozní podpora pro hardwarové a softwarové produkty HPE (dále jen produkty HPE). HPE Tech Care pomáhá IT týmům soustředit se na rozvoj firmy díky proaktivnímu hledání lepších způsobů práce místo toho, aby se soustředily pouze na reaktivní problémy.

HPE Tech Care překračuje hranice běžné podpory tím, že umožňuje přímý přístup k odborníkům na konkrétní produkty a nabízí obecné technické poradenství, aby zákazníci mohli nejen zmírnit rizika, ale také nadále hledat možnosti, jak pracovat efektivněji. Zákazníci HPE Tech Care mohou získat pomoc prostřednictvím několika kanálů, mezi které patří telefon, HPE moderovaná fóra s garantovanou dobou odezvy, automatické vytváření incidentů a chat v reálném čase. Služba poskytuje přístup k odborným technickým pracovníkům se specializovanými znalostmi hardwaru a/nebo softwaru z hlediska konkrétního používání a zajišťuje, aby zákazníci nemuseli trávit čas odpovídáním na zbytečné otázky týkající se priority nebo čísla smlouvy. HPE Tech Care překračuje hranice běžné podpory tím, že nabízí obecné technické poradenství pro provoz, správu a zabezpečení podporovaného produktu.

HPE Support Center nabízí vylepšené a personalizované digitální prostředí, které zákazníkům pomáhá se správou jejich zařízeních na základě rozpoznání různých produktů nainstalovaných v prostředí zákazníka a jejich vzájemné propojení. Nové samoobslužné nástroje umožňují zákazníkům provádět určité aktivity, aniž by bylo nutné zakládat servisní požadavky. Dále služba nabízí portál s vybranými výukovými materiály. HPE Tech Care nabízí přístup k odborníkům HPE, kteří pomohou zákazníkům dosáhnout lepších provozních parametrům a optimalizovat výkon, jak u jednotlivých produktů,tak až po cloudové prostředí.

STRUKTURA SLUŽBY

Služba HPE Pointnext Tech Care, jak uvedeno níže, nabízí obecnou sadu funkcí a vlastností specifických pro určitý hardware a/nebo software, založenou na podporované technologii a na tom, zda se jedná o hardware, software nebo obojí. Některé funkce služby jsou vylepšené, pokud je aktivní HPE InfoSight1, který umožňuje společnosti Hewlett Packard Enterprise poskytovat lepší úroveň technické pomoci prostřednictvím umělé inteligence. Zákazníci, kteří se zaregistrují online, prostřednictvím služby HPE Support Center, získají přístup k vylepšeným digitálním funkcím umožňujícím snadnější správu a přímé zapojení společnosti HPE. Doba vzdálené odezvy a výjezdu na místo se liší podle vybrané úrovně služby. Nejvyšší úroveň služby nabízí dodatečnou pomoc zákazníkům v případě, že dojde k výpadku.

   Telefonický kontakt na odborníky
   Odborný online chat
   Odezva v odborném fóru
   Obecné technické poradenství
   Asistence s HPE InfoSight
   Prediktivní upozornění HPE InfoSight
   Automatické hlášení incidentů
   Videa technických tipů
   Přístup k elektronickým informacím o službách a podpoře
   Outage management (pouze kritická úroveň služby)

Funkce služby pro hardware

   Vzdálená diagnostika problému a podpora
   On-site hardwarová podpora
   Náhradní díly a materiál
   Vzdálené virtuální navádění ( VRG)
   Ovládací panely HPE InfoSight
   Tipy k využívání HPE InfoSight
   Aktualizace firmwaru pro vybrané produkty
   Collaborative Support a Assistanc
   Pravidelná údržba (pro vybrané produkty)
   6 hodinový fix time (pouze kritická úroveň služby)

Funkce služby pro software

   Softwarová licence
   Podpora softwaru
   Podpora při instalaci
   Podpora softwarových funkcí a provozní podpora
   Aktualizace softwarových produktů a dokumentace

Volitelné funkce

   Ponechání poškozených médií (DMR)
   Komplexní ponechání poškozeného materiálu (CDMR)

SERVISNÍ ÚROVNĚ SLUŽBY HPE POINTNEXT TECH CARE

Basic

Pokrytí 9x5 s 2 hodinovou odezvou (standardní pracovní doba) Výjezd na místo do dalšího pracovního dne (NBD)

Essential

Pokrytí 24x7 s 15 minutovou odezvou na incidenty se závažností 1 (přímé spojení na produktového specialistu, kde relevantní)

Výjezd na místo do 4 hodin (4h response)

Critical

Pokrytí 24x7 s 15 minutovou odezvou na incidenty se závažností 1 (přímé spojení na produktového specialistu, kde relevantní) Garantovaná doba opravy do 6 hodin (6h call-to-repair, kde relevantní) Outage management pro incidenty se závažností 1.

Všechny úrovně služby nabízí 24x7 přístup k online samoobslužným funkcím a funkcím vlastního řešení, 24x7 vytváření incidentů a pro podporovaná zařízení také k analytice HPE InfoSight a automatickému hlášení incidentů.

Uvedené možnosti servisních úrovní HPE Tech Care závisí na produktu. Společnost HPE poskytuje tyto funkce podpory hardwaru pro vybrané hardwarové produkty a funkce podpory softwaru pro vybrané softwarové produkty. Některé funkce služby nemusí být dostupné ve všech jazycích a lokalitách. Časové odezvy jsou ve všech případech závislé na dostupnosti místa servisu u zákazníka. Způsobilost produktu se může lišit. Podrobné informace o dostupnosti služby a způsobilosti produktu získáte od místní obchodní pobočky společnosti HPE nebo od obchodního zástupce společnosti HPE.

Parametry

Software:

Typ záruky licence PW - Pozáruční

Poslat info

Dotaz k tomuto produktu

Váš e-mail
Dotaz
 
Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA

Nalezli jste jinde na internetu nižší cenu?

Váš e-mail
Cena bez DPH
Cena s DPH
WWW
Komentář
Mám o tento produkt zájem
 
Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA

Zaslat informaci o produktu známému

Váš e-mail
Zaslat na e-mail
Komentář
 
Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA

Nalezli jste chybu?

Popis závady
Váš e-mail
 
Stránka je chráněna pomocí Google reCAPTCHA

Vaše firma jsme My!

Vyzkoušejte si náš osobní přístup, rychlost komunikace a dodávky, dostupnost i těžce dostupných produktů a odbornost, díky které jsme oficiální distributor serverů Supermicro.

Kontaktujte našeho specialistu