25701085
Kontakty
Spojit se s obchodníkem
Spojit se s obchodníkem
Kontakty
Registrace
Spojit se s obchodníkem
Spojit se s obchodníkem
Registrace
Vyzkoušejte si náš osobní přístup, rychlost komunikace a dodávky, dostupnost i těžce dostupných produktů a odbornost, díky které jsme oficiální distributor serverů Supermicro.
Kontaktujte našeho specialistu
Podrobnosti
Druhý díl z nové řady interaktivních animovaných programů určených pro výuku vlastivědy a dějepisu na ZŠ. Tentokrát žáky zavedeme do období starověkého Egypta plného tajemství a záhad, z nichž mnohé ještě čekají na své rozluštění.
Výuková část - interaktivní poznávací část seznamuje žáky se životem starověkých Egypťanů. Vše je doplněno názornými ilustracemi a animacemi. Děti se přenesou do období mocných faraonů a tajemných pyramid. Poznají i každodenní život prostých lidí. Dozví se například, jak a proč se stavěly egyptské pyramidy a chrámy, jak se vztyčovaly obelisky, jaké bohy starověcí Egypťané uctívali, proč ze svých zemřelých dělali mumie a jak taková mumifikace probíhala, kdo to byl faraon a jak byla rozdělená tehdejší společnost, jaké písmo Egypťané používali, na co se psalo a jak se tento materiál vyráběl. Poznají i tajemství řeky života - Nilu. Nechybí ani informace o odívání, špercích, používaných nástrojích a zbraních. Řadu výrobních a stavebních postupů starověkých Egypťanů je možno sledovat podrobně krok za krokem.
Příběh – strhující napínavý příběh plný nebezpečí, nástrah, záhad i lásky, v němž žáci s využitím získaných znalostí z výukové části pomáhají hrdinům splnit přichystané úkoly, bez jejichž vyřešení by příběh nemohl šťastně skončit.
Hry – na děti čeká pestrá nabídka rozličných her. V nich si například zahrají na archeology a budou z úlomků sestavovat nalezené předměty či vykopané kostry staroegyptských zvířat. Vyzkouší si i sestavení egyptské lodi či chariotu a pokusí se dokončit rozestavěnou pyramidu. Všechny hry jsou zpracovány v několika variantách a mají rozdílný stupeň obtížnosti. Některé náročnější hry jsou na začátku uzamčeny a dítě k nim získá přístup za odměnu až po úspěšném absolvování příslušného vědomostního testu.